Thailand, och sjuuukt mycket hemlängtan..

Raggade upp en seg data med ett segt internet hos grannen (you know Luppe Elin).
Det är sjuukt varmt här nere, går knappt att vistas ute i solen. Som vanligt har jag bränt sönder mig själv så någon sömn om nätterna finns det inget tal om.
Så mycket jag har längtat hem denna resa, aa det finns inga ord. Visst är det sjuukt skönt att vara här nere i värmen med alla sjuuukt sköna människor men ändå det finns så mycket därhemma som jag inte hann färdigställa innan jag åkte så jag känner en slags stress mot hemmet. Och sen all skit med skolan.. suuuck! Vad fan ska man göra liksom. Hoppa av?? Nej men det skulle ändå vara sköööönt. Byta?? Njaaa kanske men isf måste jag gå om. Stanna kvar i samma skit?? Ja jag vettefan asså.. Om gud finns : snälla hjälp mig!!

Nej nu börjar klockan ticka och duschen väntar.
Jag hör av mig mer imorn när vi far ut mot Kho samet och internet cafet.

Juste en sak till, har ju äntligen fått träffa mina kära syskon. Dom var sjukt bruna och hade sjuukt mycket att berätta. Vänta er inte att jag stannar kvar länge i Sverige efter skolan slutat.

Gud va jag använde ordet "sjukt" i detta inlägg. Får hitta på ett lite mer friskt ord till nästa gång. Ja ni ser min humor är sjuuukt låg efter att ha unmgåtts med mamma i bara några dagar.

See you, !! pusssss

Kommentarer
Jag heter K

therese !
jag saknar dig grymt mycket jag med. känns som evigheter sen bara du och jag lekte :(
kom hem nu så jag får träffa dig !

älskar dig !

2008-03-22 @ 12:26:47
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter ean

erkänn att du saknar att ha mig där nere ;) (a)
jag vill vara där nere mig diig, saaknar thaaai!:/ vi måste göra om den där resan stumpan :) ha de grymt, PUSS

2008-03-22 @ 13:01:06

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0