Tack och hej, imorn far jag!

Idag är det söndag och jag hade skrivit ett inlägg tidigare men när jag skulle publicera det så fuckade datan sig så det försvann. Orkade då inte skriva om allt men nu sitter jag här igen.
Igår började kvällen med melodifestivalmys hemma hos mig med Elin, Elin, Amanda & Anna. Sjävklart taggade jag och Anna och Elin till och begav oss mot Micke. Därefter skulle vi till sigtuna på en såkallad fest. Jag har ju blivit nykterist men efter kvällens bravader drack jag mig lagom full.
Det första som hände var att killarna vi var ed började bråka med en kille vid arlandagymnasiet, polisen kom men det löste sig hyffsat bra. Sen blev det bråk i Sigtuna och smart som jag är står jag lite väl nära och killarna flyger in i mig och jag slungas in i den vita väggjäveln som stod i vägen för mig. Eller ja den kunde ju typ inte flytta sig men ändå.
Hysteriskt gråtande springer jag mot bussen. Men mest ledsen var jag nog pga att alla bråkade, visst har jag sett folk bråka med det här va fan på riktigt. Med knytnävslag och hela skiten. Aja vad som helst kan ju hända på sånna fester en jag klarade mig hem till Anna där jag fick halvsova på en trång soffa. Skönt va det iaf attkomma hem och somna in i sin egen säng. 

Så det var lite av vad som hände igår. Imorndå;? Ja då ska jag först till skolan och sen lämna hundarna hos Elin och sen bär det av mot flygplatsen. Jävligt skönt ska det bli att åka igen. Jag känenr liksom ingen attraktion av Sverige längre. Alltid förutnär man har varit utomlands har man ändå kännt att man längtar hem litegrann men nu längtar jag bara sjukt mycket härifrån. Jag vill bara bort bort bort! Jag orkar inte med allt här hemma längre.
Men men man kan inte altid få som man vill, jag ska vara glad at ajg får åka bort iaf två veckor.

Kanske inte hinner skriva något imorn men isånnfall så får ni ha detså bra iaf. Jag skriver mer direkt när jag får tag på en dator. Blir nog när vi tar båten ut till koh samet.
Men vi hörs iallafall. Pussssheeeeej! <3

Kommentarer
Jag heter paoi

ha så kul i thai igen, du kommer ju bli neger nr2 alltså :D i'll miss u

2008-03-16 @ 22:21:33
Titta in på min blogg http://paosaan.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0