Skola, dans och thai!

Japp idag är det torsdag och jag har varit på hyffsat bra humör idag. Har ju varit en ganska down period nu men det börjar ljusna nu känner jag. Efter skolan åkte jag och Katja till väsby centrum men jag var otaggad på attshoppa så det fick bli tomma händer när vi åkte hem. Ska förbi där imorn så får se om det inhandlas något då. Ska även förbi Vilunda gymnasiet och försöka få tag i deras syo för att ett eventuellt byta avskola och linje.
Och sen var ju jag och Elin ns på dans idag, det gick faktiskt klockrent efter ett tag =) 
Och nu är väl allt ganska klart och planerat, detblir utterligare en thairesa med mami på måndag. Än så länge är resan bara preliminärbokad men imorn ska vi boka den helt.

Har väl inte så värst mycket mer att skriva om idag. Känner att detta inlägg kanske är ett utav dom mest positiva inlägg jag harskrivit på länge, hihi!

Men nu ska jag sy in min klänning lite, den är lite för stor sen duscha och sen sova.
pusssss och god natt! <33

Kommentarer
Jag heter ean

fy du får inte åka till thai utan mig jö!

2008-03-13 @ 21:36:43

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0