Shooooe alla dar hemma!

Hejhej och hallo bloggen och alla dar hemma. Idag har vi lyckats tagit oss fran huset, in till ban phe och ut till kho samet. En sjuukt lang resa med tanke pa alla finnar som skulle pa baten. Ska snart borja rora oss mot hmanen igen for att ta baten hem.
Tankte prova pa thaimassage idag, hihi min onda branna har lagt sig lite idag sa det kanske funkar.

Till Elin A: A det ar sjuukt tomt har utan dig, mamma fyller inte din plats pa samma satt, hihi! Luppe ar sjukare an nagonsin och miss May pratar om varan kvall i Rayong hela tiden.  Varan resa maste helt klart upprepas. Eller kanske blir det du och jag som aker ut pa langresa sen nar jag slutat skolan. Langatr saaa, efter dig stumpan! <33

Till Katja: Missssssss you alskling. Fa har inte saknat er dar hemma sa har mycket nagon gang, hihi! Nar jag kommer hem maste du och jag leka. Sakanr dig sa! <33

Och till alla andra dar hemma kan jag val saga att jag inte klagar pa varmen men saknar er sjuukt mycket. Hemlangtan har val lagt sig lite det ar bara en vecka kvar idag. Och imorn ska vi ut till Pattaya och onodighetsshoppa lite. ThaiTobbe har sagt att Converse skorna ar billiga har sa ett par sanna kanske inforskaffars.

Jaja, nu skajag ut i solen igen.
Pussssspusssssspusssssssss <3<3<3

Kommentarer
Jag heter ean

nej kan tänka mig det hihi ;) haha fan jag vill också vara där och höra alla konstigheter :D jaa jag menar varför inte! ja kom hem nu stumpi, vi måste ha nå film mys eller något när du kommer hem :) ha det bäst, jag ska gå och ta min lilla väska och bo på "solarielöarna" i en vecka nu ;D haha
PUSS

2008-03-23 @ 18:57:51

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0