Pattaya, och sjuukt varmt!

Hallo hallo =)
Idag for bilen fullastad med manniskor till Pattaya for shopping. Jag har funnit tva par skor och en jatte fin klanning. Ar lite trott pa allt som har med kopior att gora sa jag lettade upp en mysigt internetcafe istallet. Ska aka tillbaka till huset om ca 2 timmar. Da blir det fotmassage for mig. Mina ballerina skor har gjort sitt har nere. Dom ar helt sonderslitna.

Ikvall blir det nog middag hos lilla miss May. Saa sjukt rolig tjej.
Till Elin: Ahh jag blir sjuut taggad pa filmmys. Har nere blir det inte mycket till film nar mamma ar med. SAknar dig gumman. Men nu ar det bara en vecka kvar. Sen kommer jag hem. Puss pa dig stumpan <33 Pussa mina hundar fran mig. Horde att dom hade varit lite olydiga.

Nej nu maste jag logga ut men alla far ha det super bra tills jag kommer hem sa ses vi da.
Pussssss heeeejjj! <3

Kommentarer
Jag heter Angelica

åh, jag är verkligen inte avundsjuk på dig som sitter i värmen. jag älskar att vara i gråa äckliga sverige!!

.. det är inte rättvist. haha puss på dig snutt

2008-03-24 @ 18:37:39
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0