Lite bilder från Thailand!

 Elin at Arlanda flygplats
 Ja vi blev beroende av marabou, men inte konstigt efter 12 kakor 
 Tessan at Arlanda flygplats
 SATS&Tessan at flyget down to Thai
 Elin at Bangkok airport
 Elin at the beach
 Shoooe Krabban
 Dom var tydligen inte levande?
 Ja jag var glad
 Och solen höll på att gå ner
 Och jaa jag saknar
 Pattaya, Elin&Luppe&Tessan (vi hade en egen livvakt)
 Pattaya, Walking street Tessan&Elin
 The pool
 Men joo visst saknar man massagen
 Våran dagliga dos
 Det ba sprutade liksom
 Hej och tack jag döööör
 Tack för att du finns papi
 Miss Patt & Miss May
 Vad hände liksom?
 På väg hem från Kho Samet
 Jag bara Älskar den här bilden
 Ja tack till Thailand
 Våran utsikt från hotellet i Pattaya
 MissMay&Elin&Tessan&Luppe
 Fulaste tröjan ever
 Cooling
 Innan utgång
 Jag typ andas in halva Thailand innan jg ska doppa huvudet
 Hemgång, Bangkoks airport
 Hemgång,Bangkoks airport
 Flytrip home

Kommentarer
Jag heter Annelie

Gud vad mysiga bilder! Jag vill också på semester. Hur länge var du i thailand?

2008-03-09 @ 14:07:41
Titta in på min blogg http://anneliemalmgren.blogg.se
Jag heter ean

haha jag kan ju inte säga att jag fastnar på bild :| :P

2008-03-09 @ 14:46:17

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0