Lista!!

Hittade en liten lista pa ankans blogg, nar jag nu sitter pa ett internetcafe inne i ban phe.

DIG:
1. Hur lång är du? - 164.5 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Inte storre
3. Vad pluggar du? - Samhällsprogramet, suck..
4. Har du långt hår? - Klippte lite langre pars men det haller pa att vaxa.
5. Vilken hårfärg har du? - Blond, och for tillfallet valdigt solblekt.
6. Sminkar du dig? - Offtast

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Japp och det ar jag glad for.
2. Hur många syskon har du? - tre, tva systrar och en bror.
3. Vilken mat lagade din pappa senast? - Kommer inte ihog.
4. Hur många ställen har du bott på? - Tre.
5. Vilken familjemedlem är snällast? - Min bror.
6. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Idag , just nu

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - Hmm, det var nog nagon vecka sedan, jag har ju vart i thai nu sa.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Det var nog Anna Etila efter en fest.
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Japp
4. Vem känner dig bäst? - Min familj
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ingen aning..
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Kan man hata ett plagg?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Vita kortbyxor och ett linne.
2. Har du bytt om idag? - Nej, eller jag kladde pa mig nar jag vaknade.
3. Favorittröja? - Ingen aning, jag alskar alla mina klader.
4. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja det gor val alla nagon gang.
5. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja verkligen
6. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej why?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja
2. Klä dig annorlunda? - Det beror pa.
3. Vara dig själv? - Ja..
4. Pierca dej? - Ja, har en i naveln.
5. Ge dig på utmaningar? - Men ja
6. Äta små kryp ? - Men nej.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Arlandagymnasiet
3. Snyggaste läraren på skolan? - Hmm, typ ingen ar snygg. Men fraga Becca.
4. Tråkigaste ämnet? - Alla
5. Trivs du i din klass? - Ibland.
6. Hur tar du dig till skolan? - Aker moppe vid vader. Annars skjuss.

RANDOM:
1. När tuggade du tuggummi senast? - Tuggar faktiskt just nu.
2. När var du på semester senast? - Ar det nu.
3. Vilken färg är det på din tandborste? - Vit och orange
4. Är ditt hår tråkigt? - Det beror pa vad jag gor med det.
5. Vad har du för påslakan just nu? - Kommer fan inte ihag.
6. När ska du gå och lägga dig? - Ikvall nagon gang.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0