Fronda, Ken Ring och sjuuukt mycket tårar..

Jaa vad fan gör man, sitter och lyssnar på sjuukt bra musik av Ken Ring och Fronda och tårarna har äntligen slutat forsa ner för kinderna. Jag kan inte sluta tänka. Ibland önskar jag att jag hade en knapp som jag kunde trycka på när jag ville stängaav hjärnan. Men nej det funkar ju inte. Men vad fan kan man göra för att sluta tänka. När tankarna bara far runt i huvudeet på en. Och allt handlar ju inte alltid om en själv nej utan det kan handla om helt sjuuka saker, saker som ajg inte ens borde tänka på.. Jaa helt enkelt saker som inte betyder någonting för mig över huvudtaget. Det kanske är just det som gör att jag lyssnar på den sjuuka musiken. Jag menar Fronda har ju helt obeskrvliga och helt meningslösa texter, men Ken Ring däremot sjunger om så sjuukt kloka saker enligt mig.

Nejmen helt seriöst så va fan ska man göra. Kärleken går åt helvete och det går jag och är typ ledsen över,  why liksom?? Vafan det är ju nu man ska leva livet och skita fullständigt i killar. Men nej tyvärr jagakn inte men ajg önskar det vore så ibland. Men helt ärligt så skiter jag i vilket nu. Eller nej detgör jag inte men jag tar det som det kommer. Man får ta en sak i taget. Det går inte att få det överstökat i förtid iaf.
Men just nu är bara en önskan att någonting ska hända i mitt liv. Och det vet jag ju iofs att det kanske kommer att göra. Eller nu ska jag inte säga för mycket. men mer info kommer om det på torsdag.

Angående mina tankar så handlar absolut inte allting om kärleken, även om mycket handlar om det men mycket handlar också om märstas patetiska invånare och märstas senaste tragiska händelser och såklart handlar dom om min familj.
Men en sak som jag kan ta upp som jag tänker på är döden. Väldigt mycket och många tankar handar om döden. Varför ska livet vara så orättvist att ungdomar i min egen ålder får tas ifrån det liv de lever för att starta om på nytt med Gud som härskare. Nej jag blir så fruktansfärt ledsen och arg när jag tänker på det. Två killar i min ålder har dött i märsta på bara undefär 3 månader tid. Är det normalt? Nej det är det fan inte. Man ska inte ens dö när man är såhär ung.

Nej jag orkar inte skriva mer. Mina tankar kommer snart ta över och jag skulle kunna skriva typ en bok av det jag tänker. Måste sova.
Imorn blir det hudiksvall med Carina och Nazanin. Och om jag känner Carina rätt så kommer vi inte få en tråkig stund.
God natt!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0