Ett random internetcafe!

Sitter just nu pa ett internet cafe i ban phe. Ett random internetcafe dar sma thaiungar spelar nagon liknande form utav cs. Aja skit samma. Idag var det daligt vader nar vi vaknade sa ingen sol at oss idag. Fast jag har sjungit varan lat Elin, du vet "Hon kommer med solsken till oss". Jag sjunger den varje gang jag ser ett moln pa himlen men idag hade jag otur.

Menmen, jag kanner mig javligt duktig pa att uppdatera min blogg fast jag ar pa andra sidan jorden typ.
Valdigt stolt  =)

Ska snart dra mig harifran. Maste typ ata nagot, har inte kakat nagot annat an en passions frukt smootie. Sjuukt god.
Igar blev det middag hos Miss May. Hon ar sa sjuukt gullig den tjejen. Hihi!

Nej nu ska jag ata,
Pussssssssss!

Kommentarer
Jag heter K

jag vill också vara i thailand. jag orkar inte med sverige längre !

jag saknar dig bajsmycket. kom hem nu therese.
älskar dig !

2008-03-25 @ 11:23:27
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter ean

det är väl klart att låter inte funkar när den andra halvan saknas (jag alltså) det verkar bara funka när det är både du ovh jag som sjunger låten, hihi ;)

2008-03-25 @ 13:02:05
Jag heter johanna

jag saknar dig therese, jätte mycket.
men hoppas att du har det woonderful

2008-03-25 @ 13:25:31
Jag heter Felicia

Jag saknar dig snygging! måste du alltid åka iväg när jag har vart ifrån dig ca en vecka redan så det blir lixom 3 veckor innan vi ses igen. Fan asså! men du får ha det underbart, självklart är jag råavundsjuk på din din bruna jävel!
LOVE YA!

2008-03-25 @ 14:58:28
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0