Du,du&du

Det finns bara en person och det är du!
Var därför tyst och låt mig tala till punkt.
Låt mig förklara varför jag gjorde som jag gjorde, eller det kanske inte finns någon vettig anledning men snälla låt mig bara få berätta hur jag tänker och hur jag känner.
Jag vet att det är mitt fel men.. nej okej inga men nu Therese.. 
Jag tänker på dig hela tiden och just därför vill jag att vi ska reda ut vissa saker. Att få det klara serverat på silverfat är det ingen som får. Det är jobbigt och jag vet att det kommer bli ännu jobbigare om jag inte får förklara mig. Visst jag kan inte tvinga dig att inte vara sur på mig men jag tycker inte att det finns någon anledning. När vi kan reda ut saken varför vara sur? Och ja du höjde rösten mot mig och sa att du inte var sur men hur troligt lät det, och du frågade mig även med ironisk röst om du skulle vara glad? Och nej jag tycker inte att du ska vara glad. Men snälla låt mig tala och låt mig tala till punkt. Jag vet att jag har svikit dig rejält och jag vet att jag inte är värd ett ända dugg från din sida. Men snälla snälla, jag ber dig inte för jag vill inte visa mig svag men jag vill att du ska veta att du har något unikt. Eftersom, trots allt vi har gått igenom och hur dum jag än varit mot dig så har du alltid funnits därför mig. Och vad som än ahr hänt så har vi inte kunna hålla oss ifrån varandra ett längre tag. Du har alltid ställt upp som en riktig vän. Just därför vill jag finnas till för dig, jag vill vara din riktiga vän som alltid finns där. Den där spänningen, kommer du ihåg den? Jag kommer aldrig glömma den. Det var dig jag ringde till, det var du som fanns där för mig. Med dig kände jag mig aldirg bortglömd, med dig kände jag mig alltid älskad! Och ja jag vet vad du tänker, bullshit!!! Men nej jag vill att du ska veta, nej du måste veta att jag är seriös nu. Nu har jag verkligen tänkt för jag vill inte såra dig igen. Inte en gång till jag lovar. En unik sak med mig är att min hjärna alltid går på högvarv. Vilken tid på dygnet du än frågar mig vad jag tänker på så har jag ett svar. Och därför har jag tänkt nu. Kanske inte har tänkt så länge eftersom jag pratade med Katja idag på telefonen och sa att jag visste vad jag ville, men hon rådde mig att jag skulle ta det lugnt och nu. Men vad har jag att förlora. Visst jag kanske ska följa ditt råd, dina råd betyder verkligen mycket och du vet alltid vad man ska göra. Älskar dig gumman! 
Menmen åter till dig...  just för att du är som du är så älskar jag dig på ett specielt sätt!

Kommentarer
Jag heter Anonym

Fan alltså Therese .. varför?

2008-03-07 @ 15:31:21

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0