Tyst tack, snälla gör mig den tjänsten!

10 favoriter

färg: grön
mat: campinosallad
artist: håkan hellström
film: high school musical
bok: harry potter
sport: hundsport
årstid: sensommar
veckodag: fredag
tid på dygnet: natt tack


9 nuvarande

humör: rak och taggad
smak: hallon as always
kläder: gamla innebandy overallen
skrivbordsunderlägg: ?!
nagel-färg: fransk manikyr, as always
tid: 18.28
omgivning: köket
irritationsmoment: varför ska allt vara så nära men ändå så långt bort?
tankar: mycket, as always!

8 första

bästisen: Elin och Jonte
resan: Kommer fan inte ihåg måste varit mallorca
husdjuret: hamster i think
piercingen: örat
kärleken: jimmy carlsson
musiken: ingen jävla aning
bilen:
kyssen: jimmy carlsson typ på dagis

7 senaste

cigaretten: typ inatt
drycken: cola
bilturen: typ med elin hem från campino
kyssen: yesterday
cd-skivan: haha otroligt pinsamt
teve-programmet: disney chanel?

6 har-du-någonsin

varit kär i en kompis: vadå killkompis? ja
brutit mot lagen: ja typ många gånger
blivit arresterad: nej det minns jag inte
nakenbadat: japp many times
varit med på teve: japp, värmlands lokalnyheter
kysst en främling: oh yes, its the best

4 saker:

du gjorde i går kväll: ojoj, no comments
du kan höra just nu: håkan hellström - ramlar
du inte kan leva utan: morfar
du gör när du är uttråkad: mobilen, as always

3 människor

som du kan berätta allt för: Katja, you know why..
som du hatar: nämner inget namn.
som du tycker är snygga: ashton kutcher

2 antingen-eller:

svart eller vitt: nej men gud jag kan inte välja?
varmt eller kallt: Varmt

1 önskning:

jag önskar mitt liv som en prinsessaga! Amen


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0