Torsdag;

Idag blev det städning, eller egentligen är jag inte klar än men jag var tvungen att ta en liten paus. Orkade inte städa alltpå en gång. Då passar ett blogginlägg perfekt.

Igår va sis och kus här. Det blev många skatt och sjuka namn. Jag kanske inte var den som skrattade mest men ändå.

"Har ni gravtest?"
"Ja det har vi."
"Då skulle du ha ett sånt va syrran?"
"Ähh aa jo det skulle jag ju"

Sen blev det asgarv när vi åkte från statoil.

Nej nu måste jag fortsätta med mitt städande, känner mig så duktig. Det måste ju vara feint när mami och papi kommer home. Plus att jag håller på att tvätta också. Dert är inte ofta dethänder med tvättstugan svämmade över av tvätt så jag var tvungen att rycka in.

See you!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0