Tisdagens;

Dagens humör: Bra, alldeles bra.
Dagens borde: Städa, men jag gör nog det imorn.
Dagens frisyr: Knut på huvudet.
Dagens klädsel: Mjuckisar och stor t-shirt
Dagens planer: Åka till Jannica och putsa Ville, utställning på lör/sön.
Dagens materiella vill ha: Mat.
Dagens längtan: Mamma och Pappa helt klart. Koooom hem snälla!
Dagens fundering: Jag vill så gärna, men jag mste säga någoning någon gång.
Dagens beroende: Nej jag är en helt oberoende person idag.
Dagens tråkigaste: Att jag är så jävla trött, dom här morgonpromenaderna tr kol på mig.
Dagens personer: Mamma och pappa, helt klart.
Dagens tidning: Nej tack.
Dagens låt: Håkan hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0