Tisdag

Jahappp, idag är det tisdag... ännu en tisdag fylld av..? ja vadå egentligen? Ioförsig så har jag haft en underbar dag med Katja och Johanna vid poolen hemma hos mig. Men jag brände mig.. Ja uscha vad jag brände mig. Imorn blir jag hemma från skolan, hihi ska ju trots allt vara byggledare?! Tänkte steka baksidan då, blev liteväl mycket för framsidan av kroppen idag. Men men, det lägger sig, någon gång..

Jag har knappt fattat att det typ är sommarlovnu. Ska bara på skolavslutningen på torsdag sen är jag fri. Fri från den där jävla skiten som jag verkligen inte gillar. Jag är så trött på alla skolarbetenoch prov. Ge mig bara sommarloooov, TACK!

Just nu sitter jag hemma hos sis! Ska fixa mina naglar när hon har duschat klart. Tänkte fixa permanent fransk. Det blir schnyyyggt!!!

Nej nu är hon snart klar, måste kila!
hejpa hejpa!! <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0