Ta mig till kärlek..!

Det är någon som fattas, något sm jag alltid kunnat finna i något litet hörn av mitt liv. Men vart tog det vägen?

Sitter vid datan och kan absout inte sova. Och vad gör man? Jo man sätter sg vid datan och börjar skriva i denna otroligt seriösa blogg. Min tanke för kvällen, japp den är skriven med kursivad text ovan. Vad ska man göra liksom. Känner mig ganska jag vadska man säga, tom just nu. På någonsätt sådär tom som jag aldrig annars känner mig. Ja jag måste nog allt försöka skynda tiden fram tills mina föräldrar kommer hem för jag saknar dom just nu. Det kanske är för att dt är natt och jag inte kan sova, eller så är det för att som verlkigen är på typ andra sidan jorden och kan bara nås vissa tiden via telefon. Och psst, ska jag vara ärlig?! Jag har faktiskt med mig dom som bakgrundsbild på telefonen hela tiden. Vad ska jag göra liksom? Visserligen har mobiljäveln börjat gå sönder så jag måste nog ta mig och införskaffa mg en ny. På någon underligt sätt kanske jag lyckas.

Nej detta onödiga inlägget måste avslutas nu, innan jag spårar allt för mycket!
pussspussss

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0