Somna och sen vakna.?

Jag sitter nyvaken i soffan kl 12.22. Det är inte bra. Men lite stolt kan man ändå vara eftersom det blev en långpromenad imorse vid underfär 08.30. Det är skönt. Men sen blir man ändå så jäkla trött när man sedan komemr hem och har käkat frukost osv. Varför kan man inte somna och sedan vakna med leendet på läpparna och vara superpigg? Kanske inte så konstigt varför man är trött, kanske beror på för lite sömn eller något annat. Men varför kan inte jag vara en person som är typ pigg hela tiden. Jg är fan nästan aldrig pigg. Mitt liv går ut på att försöka orka med atta vara vaken en hel dag. Nej jag tror jag skiter i den här överskattade dagen och är hemma och sover. Ska ju iofs över till kusinerna och käka kl. 1400. Men sen blir det fasen sängen, eller vad ycker ni?
Orkar man fixa sig och sen åka moppe så frisyren och sminket blir ändå förstört och sedan bege sig mot sigtuna? Det är en bra fråga. Jag vet med mig att mina vänner inte kommer bli så glada på mig men det känns verkligen som mitt huvud håller på att falla av min kropp.
Okej nu har jag bestämt mig; en tripp över till kusinerna sen hem chilla lite sen åker jag lite senare ikväll mot Sigtuna, eller var dom då håller hus.

pussspusss <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0