Röd lördag...?!

Idag är det en röd lördag och middag hos mormor ska det bli för hela slanten. Eller ja iaf för mig min bror och syster. Det ska väl bli mysigt hoppas jag. Måste prata om positiva saker hela tiden bara annars kan det bli jobbigt. Men det löser sig nog.
Jag har ingen aning om varför jag skriver om min mormor i min blogg, för det bryr ju inte ni läsare er om. Men skit i det nu.

Igår va det Midsommarafton, det blev mysigt hemma hos katten. Sedana drog vi vidare tiill Kalle bremberg. Där fick vi en kväll med både det ena och det andra medräknat. Slagsmål och hela skiten.
Iofs var ju det ganska trist men jag var ju som tur inte inblandad i något utav de tre bråken som uppstod. å mer var det inte med det.

Ikväll är jag nog inte taggad. Jag blir nog bara hemma. Ska fundera över mina nya planer, men planerna kommer förbli en hemlighet tills mina föräldrar kommer hem, på söndag nästa vecka. Måste få klartecken av dom att allt är grönt sen kan jag börja skapa, hihi hoppas ni blir riktigt nyfikna ? Kan försäkra mig själv om att jag kommer få ta i med min snällaste sida och verkligen smöra in mig hos päronen för att få detta att gå igenom.

Nej nu måste jag get dressed, dags för mormors middag!
hörs later!
hejpa pusssi <33

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0