Onsdagens;

Dagens humör: Shit, jag har ingen aning. "Ont" i magen..
Dagens borde: Ojoj jag har as mycket att göra men det år vänta tills någon annan dag, orkar liksom inte.
Dagens frisyr: Utsläpt (snebena)
Dagens klädsel: Mjuckisar och stor t-shirt
Dagens planer: Lämna hundmat, lämna hundarna, handla och kolla fotbollen.
Dagens materiella vill ha: Ett liv.
Dagens längtan: Aa vad fan ska jag skriva här?
Dagens fundering: Omg what happens?
Dagens beroende: Nej jag känner inge beroende.
Dagens tråkigaste: Måste typ städamen det pallar man ju inte.
Dagens personer: Ojoj, det finns så många där ute som är dagens personer.
Dagens tidning: Palla läsa, det är sommar..
Dagens låt: Håkan hellström - ramlar

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0