Onsdagens;

Dagens humör: Jo då det duger.
Dagens borde: Någon nyttigt, typ träna men det orkar man ju inte.
Dagens frisyr: Knut på huvudet.
Dagens klädsel: Arlanda griffins
Dagens planer: Bara var hemma, hoppas på bättre tider.
Dagens materiella vill ha: Mina föräldrar tack.
Dagens längtan: Mamma och pappa, nu döööör jag nästan av längtan.
Dagens fundering: Klarar jag av det stora steget?
Dagens beroende: Solar oil till naglarna.
Dagens tråkigaste: Inget verkligen inget finns det att göra.
Dagens personer: Katten, ja tack!
Dagens tidning: Bloggar?
Dagens låt: Miss Li - Oh Boy

Kommentarer
Jag heter M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-06-25 @ 15:01:57
Titta in på min blogg http://jyees89.blogg.se/
Jag heter K

i love you i love you i love you

2008-06-25 @ 15:05:28
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0