Onsdag...

Onsdag.

Ja idag är det en onsdag. Vad händer på en onsdag? Kanske ingenting, eller kanke någt helt urflippat?
Imorse blev det som vanligt en promenix med hundarna och sen en Kaffe Latte när jag kom hem. Jag tror att jag ska börja dagen så varje morgon nu på sommarlovet, en vana liksom.

Trots att det är superskönt att vara ensam hemma så började min medräkning tills mina älskade föräldrar kommer hem för länge sen. On nu när det gått sisådär tre och en halv vecka är det ju bara fem dagar kvar. På söndag morgon anländer dom till arlanda från en en månads lång semester i thailand. Skönt ska det bli när dom kommer hem, så livet kan bli som vanigt igen.

Idag är det ju typ fint väder också. Men typ kallt ändå.  Hatar kylan. När det är sommar ska det va sommar och varmt.

Nej jag har vrkligen inget vettigt att skriva.

pusssss

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0