Dagens;

Dagens humör: Happyface!
Dagens borde: Typ inget, sommarlov och bara slappa.
Dagens frisyr: Knut på huvudet.
Dagens klädsel: G-star jeans och svart t-shirt.
Dagens planer: Typ bara ta det lugnt, ta en promenix med hundarna.
Dagens materiella vill ha: Typ nya solglajjor, man är tuff i såna, right?
Dagens längtan: Hihi, mamma och pappa har ju kommit hem men fortfarande är det ju något som fattas, what?
Dagens fundering: Planer imorn?
Dagens beroende: Typ inget, jag känner mig fri som en fågel.
Dagens tråkigaste: Typ inget, har varit otroligt glad hela dagen, känner mig strong!
Dagens personer: Katten, tack för att du finns älskling!
Dagens tidning: Haha aftonbladet, har inte läst på en månad men idag köpte pappa det.
Dagens låt: Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm

Kommentarer
Jag heter llurker

typ?

2008-06-29 @ 22:42:56
Jag heter K

jag finns alltid här, brevid dig.

jag älskar dig ! <3

2008-06-29 @ 23:53:17
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0