Betyder kaffe = vuxen?

Har precis gjort iordning min frukost. Ovanligt! Jag som aldrig orkar eller har tid att äta frukost. Men idag kände jag att jag kunde ta det lugnt på morgonen.

Jag gjorde iordning två stycken rostade mackor. Kanke inte det nyttigaste men gottvar det. Och sen, hör och häpna, jag fixade till en Kaffe Latte. Jag som typ aldirg dricker kaffe. Eller iaf inte hemma. Jag känner mig liksom inte så vuxen. Men hr det över huvudtaget någonting med varandra att göra? Kaffe = Vuxen? Det va iaf inte så tokigt. Smakade riktigt gott om jag ska vara ärlig.

Nej nu måste jag ställa mig i trimrummet om fixa till hundarna lite.
pussss

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0