Back again...

Så nu börjar det igen. Tillbaka på ruta ett igen. Allt det där tjatet om prinsess sagor och ja allt det där. Vad menar jag egenligen? Det vet jag knappt själv. Men jag vill så gärna ha en förklaring.
Varför ska sagorna ses av små barn eller ja barn överhuvudtaget? MAn lurar bara sig själv i den åldern att det kommer bli sådär när man blir stor, eller gör man inte det?

När jag var liten var jag fast i dom där sagorna. Prinsessan var alltid så vacker och prinsen var helt obeskrivligt snygg för att vara tecknad. Men vad händer sen? .... Jo man växer upp börjar skolan frågar chans på aaaalla killar i klassen och dansar tryckare på klassfesten, right? Men sen då? Vad händer sen? Man bli för stor för att ha klassfester och man börjar helt plötsligt bry sig om hur killarna faktiskt ser ut. Och sen.. ? Sen kommer högstadiet och gymnasiet, kanske finnar man sin första kärlek, kanske inte? Sen är man fast, alkoholen lockar nå så fruktansvärt och who cares about a one night stand? Exakt så går det till, eller ja iaf  för de flesta. MEn sen då, eller nu liksom för mig, vad händern nu? Jag har kommit på att jag inte vill leva som misslyckad liten bondtölp, I want that real stuff! Jag vill bli en riktig prinsessa. MEn hur ska jag lyckas?

When You Say Nothing At All !

Kommentarer
Jag heter Felicia

Therese min kära vänn, jag känner dig så pass bra att jag vet att du klarar allt om du bara vill! & vem vet, kanske finner du prinsen i öltältet på cityfesten 2008? :D <3 älskar dig

2008-06-12 @ 20:24:37
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0