Vad fasiken är det här?

Vad är det som händer i den här hålan?
Ett rykte om att jag har en så kallad lista...
Det skulle aldrig falla mig in. Så lågt sjunker jag inte.
Jag har så mycket jag skulle vilja säga till alla där ute.

Ångra inget, kör på bara. Tänk på att vi som människor bara lever en gång. En endaste chans har vi i livet att försöka hinna med så mycket som möjligt. Varför fega ur och bara sita hemma? Lev livet för fasiken! Jag orkar inte med folk som inte vågar göra lite små spontana saker. Go for it! Och varför ska alla vara så himlans nyfikna. Jag va på en mysig gårdgmiddag med lite krök. Jag hade verkligen jättre trevligt. Men jag hade lovat att dra mig mot hålan som ligger en bit bort... No comments! Men vad händer? Det blir värsta livet om vad jag gör på gång. Jag vet att det enda ni ville är att få reda på vem det är men det kommer ni inte få, och ni får tycka att jag är världens taskigaste människa när det gäller det här. Men nej jag kommer inte säga. Och rykten snälla gå och dö ni livlösa människor som inte annat kan göra än att snacka massa skit om andra, herre gud vem kommer på något som att jag skulle ha en lista??

Nej detta tar alldeles för mycket av min energi så nu slutar jag, lägger detta bakom mig och hoppas att alla ryktesspridare hänger sig inatt!
Själv ska jag upp och jobba imorn så hej då och god natt!

Kommentarer
Jag heter Felicia

Älskling, vad är det för rykten? Det enda jag vet var att jag & några blev lite chockade över att du ba hejdå nu ska jag dra till rosers & inget mer. Kom ju som en chock & när det är sådär hemligt det är då man börjar undra. Men alla har ju rätt till ett privatliv så inge mer med det, men ma blir ju nyfiken. Men jag älskar min twin <3

2008-07-06 @ 01:10:53
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0