today's day

DAGENS VILL HA: Kommer verkligen på vad jag vill ha, det finns ju så mycket såjag inte vet vad jag ska skriva.
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och linne, all dress in black!
DAGENS SMINK: Efter gårdagens fest var det skönt att komma hem och duscha. Sitter nu osminkad och trivs som fisken i vattnet.
DAGENS FRISYR: Utsläppt, platt och eländigt. Men vafan ska man göra då?
DAGENS HÄNDELSE: HAHA snarare nattens händelse. Någon drack lite mycket rödvin. Men gumman du vet att jag älskar dig ändå. Det händer alla någon gång!
DAGENS LÅT: Bag in da box och sweet and low
DAGENS PLANER: Ja det börjar ju närma sig kvällen. ska dra mig in mot märsta och köpa glass. Sen hem och gå en sväng med hundarna och sen bara ta det extremt lugnt.
DAGENS SAKNAD: You know who you are!
DAGENS DUMMASTE: Vadå dummaste? i dont get it?
DAGENS SJUKA: HAha måste väl säga att becca är utsatt för min och ankans mobbing. Inge illa menat men vafan? "ta av dig kläningnen"
DAGENS DROG: Hmm ingen aning jag är nog ganska lugn idag. Åt ju iofs en jävla massa geischa och peacetecken imorse.
DAGENS ROLIGASTE: Haha ja morgonen spenderades ju hemma hos ankan, det kan inte bli roligare.
DAGENS FAVORIT: facebook! haha så sant som det är sagt.
DAGENS KÖP: Godis och snart glass.
DAGENS GODIS: geischa och peacetecken.
DAGENS HUMÖR: På topp!
DAGENS ORD: Vänta.... Snart...


Kommentarer
Jag heter Angelica

"TA AV DIG KLÄNNING, DU SKA SOVA I JACKAN" haha!

2008-07-19 @ 13:01:37
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0