Ska vi älska, så ska vi älska till rock'n'roll!

Vad ska man hitta på att skriva?
Jag har lyckats komma på en rubrik, inte för att den har med texten att göra men ändå. Sen då?
Jag kna börja med att berätta att jagfick en samtal alldeles nyss av älskade Ebba. Dom var å Arlanda flygplats och skulle precis hämta sitt bagae. Som jag har saknat dom!

Imorn ska jag, Katja, Johanna och Felicia in till stan. Och ha en mysg dag med middag och bio. Jag har verkligen längtat efter att se den omtalande Sex and the city filmen.

Nej jag tror att jag ska kika på film, kanske sova ett tag. Det behövs verkligen känner jag.
Det var en sen natt i Katjas rum. Jag nyser av dammet ;)

puusssshej,

Kommentarer
Jag heter Ankan

Sex and the city filmen var underbar!

2008-07-01 @ 18:40:04
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter K

hihi, du och ditt damm. jag blir galen !

2008-07-02 @ 00:34:35
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0