Sjukling;

Igår när jag vaknade efter mina 12 timmars sömn var jag sjuk. Jag hade ont i halsen och ont i huvudet. Idag efter ca 9 timmars slmn kan jag inte påstå att jag mår bättre. Har fortfarande sjukt ont i huvudet, och halsen ska vi itne tala om. Men men det är bara bita ihop. Idag ska jag åka in till stan med min älskade sis (observera utrycket älskade). Hon ska köpa nagelgrejjer så jag lovade att följa med, vi brukar ha mycigt när jag är på bra humör och det är jag idag trots att jag inte känner mig helt kry. Sedan blir det ju grillning hos herr och fru Asp/Munther. Det blir mys.

Nej nu hade jag tänkt att kika lite på tv och dricka te så kanske jag mår lite bättre sen.
ha en super bra dag; pusshej!

Kommentarer
Jag heter Angelica

hos herr Asp och fru Munther haha ! ;)

2008-07-12 @ 20:25:07
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0