Rockolga och kvartetten

Oh så mysigt jag och mina små vänner hade igår. Tåget in mot stan vid tvåtiden, anälände till skansen efter lite handlande på ica. Satte oss på ett mysigt fiskmåsnäste och åt lite mat som vi hade med oss. Myysigt! Dagen gick ju inte sådär väldans fort men kl åtta så small det. Både rockolga och Katja var på G! HAHA roligast var väl ändå när Ktja var helt stensäker till texten till låten "jag vill vara din margareta" NOOT!

Johanna; Ska vi gå eller ta bussen dit?
Ebba; Vi går väl till bussen?!


Nej mysigt var det iaf. Och Brolle vilken charmig karl, hihi kanske inte världens snyggaste frippa, men ändå.
Nej nu bär det av mot stan med hundarna.
C Ya!

Kommentarer
Jag heter K

haha, refrängen liksom !



älskar dig !

2008-07-09 @ 16:40:40
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0