Pillelin och crackkarlsson

Tjohooo, vilken mysig eftermiddag jag har haft med min bästa Elin. Vi åkte till Kista och var på STÅLANDE mumör, right? Käkade lite middag och kikade lite i affärer. Drog sedan vidare hem till mig, svullade lite choklad och kikade på skärgårdsdoktorn. Elin somnade i min soffa sen drog hon. Vilke  typ'! hihi men hon är ju trots allt min bästa 'Elin. Nej jag känner mig jätte pigg. För pigg för att sova. MEn jag måste sova för imorn ska jag upp vid halv åtta för att gå en promenad med hundarna och sedan köra en timmes pass på Sats. Riktigt duktig ska jag vara. Sen blir det allsång för hela slanten. Ska bli så mysigt!

Nej nu måste jag fixa lite sen blir det nog sova för min del.
God natt, pusss!

Kommentarer
Jag heter ean

hihi ja vilken mysig dag vi hade, och jag var på strålande humör i kista ;D noooot!! and you know why;)

somnade ju bara för att jag gick upp 5 i morse(a) men blev pigg lika fort:)

jag älskar dig min lilla ängel:) hihi<3<3<3

2008-07-07 @ 23:13:12
Jag heter Adamsson

När ska vi leka och kolla allsång då;)haha

2008-07-08 @ 00:11:16

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0