mamma mia...

Idag har det varit en sån där toppen dag.
Vakande vid 11 ungefär och ringde direkt till Katja och terrade henne som låg och sov.
Planerade med Katja och Clara en lunch på brödboden, mysigt.
Vid halv tolv burnade jag in med moppen till clara och sen till ebbas godisaffär för att sedan käka lunh.
Fick ett fint sms av Ankan där hon frågade mig om jag ville följa med på bio.
Burnade hem på moppen med Ankan därbak.
adade i poolen med Katja, Clara och ankan.
Duschade hundar.
Burnade in till märsta och tog tåget in till stan.
Drog en jävel och käkade donken.
Drog en till jävel... och en till.
Halv nio började bion, Mamma Mia...
Den var ruskigt bra och jag och Ankan bestämde oss för att skaffa tre pappor och gifta oss i Grekland på en randomö.

Min dag med mycket burnande och många jävlar...
God natt pusshej!

Kommentarer
Jag heter Angelica

du får inte glömma jäveln efter bion!! ;) haha



mamma mia rocks!

2008-07-30 @ 00:46:37
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Ebba

är det en tillfällighet att ha byggmax som reklam på din sida? :)

2008-07-30 @ 11:58:09
Jag heter K

haha, sant ebba !

2008-07-30 @ 12:33:25
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0