Ingen rubrik;

JA som sagt ingen rubrik till detta inlägg


Efter en omgångs tittande på förtrollad, en skål jordgubbar och en jädrans massa choklad är jag super pigg. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, springa eller hoppa. Just nu sitter jag iaf på golvet hemma och lyssnar på hel samling håkan låtar. Det kan inte bli bättre!


Jag vet inte varför jag blev sånt jädrans bra humör, något flög i mig!

Jag tror det var filmen, FÖRTROLLAD! man hör ju bara på namnet att man bara förtrollas av den. hihi! Nu var jag allt lite finurlig.

NEj nu skriver jag bara så onödiga saker. Jag tror jag ska resa jorden runt på 80 dagar. Får se om jag lyckas.
Hejpa!!!


Kommentarer
Jag heter Lucky Luke

Faan vad skönt att få höra det från nån annan...FÖRTROLLAD måste vara filmhistoriens, filmvärldens (inkl. Bollywood), den moderna tidens mest underskattade film.

"Prinsessan for f..k´n president"

C Ya !

2008-07-05 @ 11:17:16

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0