Idag har jag tänkt;

Idag blev det ett litet äventyr till solna och Hagaparken. Det är så otroligt mysigt där. Jag gick en promenad på ungefär 1 och en halv timme. Sen satte jag mig på en brygga i ungefär en halv timme. Så otroligt mysigt. Jag älskar att titta ut över vattnet, och känna den friska luften. Vattnet ser så otroligt oskuldsfullt ut, men man vet ju innerst inne vilken skada och hur farligt vattnet är. Som tsunamin och all båtolyckor som händer är ju bara två exempel. Det finns ju så otroligt mycket mer som kan hända där ute.

Sjuk har man ju blivit också. Typiskt. Ska hoppa i säng snart efter att jag tagit en kopp te och en ipren. Måste vara pigg och kry imorn när det blir grillning hos Ebba och Andreas, mysigt!

Men jag skriver mer imorn!
pusshej;

Kommentarer
Jag heter Anonym

jag vill följa med next time, jag kan ta med mig frenschie! love you!

2008-07-10 @ 23:39:28
Titta in på min blogg http://finkes.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0