home sweet home..

Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem inatt kl 01.00 ungefär. Efter en lång resa hem med två timmars förseningar fick jag äntligen krypa ner i min sköna säng. Jag somnade liksom på en gång.

Och idag har jag bara varit hemma, såå skönt. Ringde hit Katten också, så vi har badat och solat hela dagen. Skönt skönt.

Kommer iaf minnas denna veckan som en roligt minne med alla skumma smeknamn, danskar som raggar utanför barackerna och farsan som blev sjuhelvetes glad när lilla silje vann barn med hund.
Ingen fattar förutom jag och johanna och made men så kan det bli ibland.

Nej nu ska jag vara lite social.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0