God dag!!

Ja med rubiken menar jag inte god dag som hej. Jag menar det som att min dag har varit väldigt god. Det började med att jag vaknade alldeles för trött för att åka och jobba men jag var tvungen. Jag hoppade upp ur sängen med en jädrans fart och genaste blev jag pigg. Jag åkte med Papi till jobbet och jobbade drygt tre timmar. Mami kom sedan och hämtade mig och vi åkte till Maxi för att handla. Tro det eller ej men jag införskaffade mig både filmen Förtrollad och säsong 1, 2 och 3 av Skärgårdsdoktorn. Ska loigga och knarka förtrollad skärgård hela sommaren. Eller ja det kommer väl ungefärta mig två dagar att kika igenom allt detta. När jag väl går inte för det, så kan jag inte slita mig.  Nej kanske ska fortsätta med min dag. Jag byte snabbt om när jag kom hem och drog sedan iväg till gymmet. Tränade ungeför 50 min och sedan solade jag på Brunos ståsolarie 12 min. Riktigt skönt! Sen åkte jag hem käkade middag och nu sitter jag och bloggknarkar medans min kära kusinvitamin bakar muffins.

Ska väl hem och sova sen. Ska träna imorn och sedan leka med Elin! Saknat henne really mycket!
Nej nu orkar jag inte mer, hejpa..;




Kommentarer
Jag heter K

du jag och skärgårdsdoktorn !



älskar dig !

2008-07-06 @ 19:39:54
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0