Fredag och ensam, men vet ni??

.... vad fan gör det. Jag har fiskbular, jordgubbar, marabou, glass och självklart ska jag snart ta mig en tripp in till märsta igen för att hyra den bästa filmen ever; Yes jag vet att det finns någon där ute, någonstans som vet vad det heter. Just det jag FÖRTROLLAD!!! Och ja jag är helt seriös. Den måste köpas känner jag.

Mamma och pappa är i skärgården ikväll därför blir det "lyx" hemma med fiskbullar, ja jag vet jag är galen men det är så fruktansvärt gott! Ja Pao och jag har ju lite små minnen med fiskbullar, jag käkade en hel burk av typ familjepaketstorleken, EXTRA BIG!

Nej nu ska jag ta en dusch tror jag, har fortfarande kvar gårdagens smink, noot good!

Skriver mer sen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0