Ett anfall av jag-vill-bara-bort-härifrån!

Jag kan inte sluta tänka. Tänka på allt som händer runtomkring mig just nu. Att jag på förmiddagen inte kan sluta le av lycka och att jag på natten inte kan sluta gråta av smärta, det är ofattbart. Jag kan inte förstå hur det kan förändras så fort. På så otroligt kort tid. Att jag ena sekunden är as taggad och springer runt i underkläder och sjunger Håkan och andra sekunden lysnar på emty room med sanna nielsen (lever mig in och tårarna komer). Jag vet inte hur jag tänker. Jag måste ta ett problem i taget. Finns det något att göra. Jag vill vara som jag är men ändå springa ur min kropp och aldrig vända om. JAg vill veta vad det är som händer. Jag vill veta vad jag ska kunna göra istället för att bara vara helt hjälplös. Jag vill veta om det är något jag gör fel.

Är jag ett psykfall?

Kommentarer
Jag heter K

jag hoppas i alla fall att du vet, att jag alltid står brevid dig och håller dig i handen. Genom alla väder, så står jag brevid dig !



tack för att du finns ! <3

2008-07-20 @ 14:23:57
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter prinsen?

jag tror kommer ändras till de bästa när han kommer, han på den vita hästen! för han kommer och då är de bara du som kan göra de rätta å ta emot han! hälsa ville!

2008-07-20 @ 16:15:14
Jag heter Angelica

you are great! <3

2008-07-20 @ 16:19:55
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0