Det bor en liten tjuv i varje männsika...

Gårdagen vart lite spårad, på ett roligt sätt till en början.
Sen förstörde ett enda litet samtal hela min kväll. Tillbringade en hel lång tid på toan. Okej jag kanske överdriver lite. Men Nej igår var det jobbigt. Roligt till en början men sen vart det jobbigt.

Min pappa har lärt mig att det bor en liten tjuv i varje männsika. En del kan hantera det och låta bli att ta saker som kommer i deras väg, men endel kan inte.

Igår blev jag och Katja av med våra kameror, Katjas mobil, pengar och två busskort. Visst är det lätt att vara efterklok men att en så människa ska rota bland andras grejjer, hur sorlig och patetisk kan man vara.
Jag är helt säker på att människan ifråga inte läser min blogg. MEN han borde veta bätte, det lilla äcklet ska inte få komma undan, like my dad says; "Han tog saker av helt fel människa"...

Katja vi ska ut med järnrör, right?

Jag älskar dig Katja! Du&jag mot packet...


Kommentarer
Jag heter K

nu jävlar går ingen tjockis med vaxhjälm säker.



du&jag.

älskar dig !

2008-07-20 @ 14:22:35
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter Angelica

vi slår ihjäl honom, han har ju för fan en färghjälm på skallen!

2008-07-20 @ 16:17:21
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0