dagens;

DAGENS VILL HA: En tränad kropp, nytt hår (ja på huvudet), min mobil tillbaka, massor av kläder från abercrombie&fitch. Ja typ ett nytt liv!
DAGENS KLÄDSEL: Precis myst till lite med de hederliga gammla innebandy mjukiskläderna.
DAGENS SMINK: Solpuder, mascara från Kanebo (den 38 gradiga).
DAGENS FRISYR: Utsläppt.
DAGENS HÄNDELSE: JA inget särskilt, får väl återberätta nattens istället; svimmade någon gång på tidiga natten. Hittades på golvet hemma runt ett tiden av mamma och pappa.
DAGENS LÅT: So close från filmen Förtrollad.
DAGENS PLANER: JA dagen är väl så gott som över har inte gjort mycket, lite seg efter natten så jag låg väl i sängen och halv sov till ingefär två sen kikade jag på film, gissa vilken? Sen blev det middag på Kopparkiteln i Sigtuna.
DAGENS SAKNAD: Katja, jag skulle behövt henne idag!
DAGENS DUMMASTE: Dummaste, hmm den var för svår, NÄSTA!! 
DAGENS SJUKA: Sjuka vad, skämt eller person? Måste väl säga att det är jag i båda påståendena!
DAGENS DROG: Glass, finns det något godare? Kan äta flera liter om dagen.
DAGENS ROLIGASTE: Dagen har väl kanske inte varit så jätte kul. Har varit ganska seg och kanske inte på mitt vanliga topphumör.
DAGENS FAVORIT: Jonte såklart!
DAGENS KÖP: Nej jag har inte köpt något idag vad jag kan minnas.
DAGENS GODIS: Marabou, från gårdagens hemma svullokväll.
DAGENS HUMÖR: Kanske inte på topp.
DAGENS ORD: Ändå....

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0