dagens;

DAGENS VILL HA: massor av saker, man tackar ju liksom inte nej till något.
DAGENS KLÄDSEL: bikini, dags för schtekning soon.
DAGENS SMINK: osminkad som en jävla viking.
DAGENS FRISYR: uppsatt i toffs plus mitt otroligt snygga hårband.
DAGENS HÄNDELSE: inte mycket. har typ precis vaknat och käkat frukost.
DAGENS LÅT: Håkan Hellström - inte skyldig nån nåt
DAGENS PLANER: ska sola och bada nu på förmiddagen sen ska jag åka och jobba för första gången på våfflan.
DAGENS SAKNAD: hmm, the väsbygrabs... hihi snart kommer dom home.
DAGENS DUMMASTE: dagens dummaste är nog min mami, blir så srg när hon tjatar om allt jag måste göra. jag har ju för fan sommarlov. måste jju få njuta.
DAGENS SJUKA: nej inget eller ingen är nog sjuk idag.
DAGENS DROG: typ ramlösa.. måste drickas i den här värmen.
DAGENS ROLIGASTE: att jag ska jobba, så nyfiken på hur det går.
DAGENS FAVORIT: jag själv såklart... vadå är det något fel med att vara egoist?
DAGENS KÖP: nothing...
DAGENS GODIS: jag är en nyttig männsika.... NOOOOT!
DAGENS HUMÖR: good good, lite trött bara.
DAGENS ORD: Ändå....

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0