at work;

just nu sitter jag på jobbet, har själv tagit mig friheten till en liten rast. haha jag jobbar ungefär fyra timmar och tar en rast. hur står jag ut med mig själv. nej men jag tänkte faktiskt att jag bara skulle skriva ett litet inlägg här i bloggen och sedan fortsätta. har ungefär hälften kvar av allt jag ska göra och det kommer ungefär ta lite mindre än två timmar. sen ska jag hem hämta träningskläderna och bege mig mot gymmet. när det gäller gymmet så har jag ju inte besökt det på väldigt länge. jag har ingen ursäkt för det, jag har bara inte orkat och det är ingen acceptabel ursäkt. därför ska jag börja nu. tänkte egentligen att jag skulle börja på måndag men jag längtar lite så jag startar idag.

nej nu måste jag fortsätta. har den äckliga delen kvar, du vet toan och duschen. usch usch!
wish me luck!

Kommentarer
Jag heter sis

men vad har du för jobb???????

2008-07-11 @ 10:14:24

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0