Vänner...?

Jag har alltid funderat över varför detär så viktigt med vänner.. Utan vänner så är man ju helt ensam.. nästan om man inte räknar med tha familija! Jag kan ju ta och berätta lite om mina vänner genom tiderna, uschvad hemskt det där lät men tyvärr, eftersom jag har flyttat endel gånger så har man liksom glidit ifrån vänner man har haft på dom "gammla" platserna man bott, trots att jag har flyttat inom samma kommun så har jag ändå bytt skola typ tre gånger.  Och det spelar en stor roll, för det i skolan man träffar kompisar som man sedan umgås med på fritiden.

För att göra det här inlägget lite mer roligt kan jag presentera mina vänner med en kort mening:


Johanna; Min "kusin" som jag älskar. Vi gled ifrån varandra efter att jag bytte ifrån hennes skola men som tur var fann vi varandra igen. Du betyder älskling! Alla minnen med dig är oförglömliga.

Katja; En otroligt bra kompis som jag började i samma klass som nu på gymnasiet. Jag är så super glad att jag fick dig som min älskade vän <33

Ebba; Va fan ska an säga, det går inte en sekund utan att jag garvar med dig! Hur kunde jag hata dig fr några år sedan? Hihi, Förlåt älskling! Du vet att jag alltid kommer minnas när vi rostade mackor i ditt rum =D

Clara; Vi blev vänner på Ekilla skolan. Jag vet att jag alltid kan lita på dig gumman. Tråkigt att vi inte ses så ofta nu när du går inne i stan, men när vi väl ses så har vi sjukt kul! Hjärta dig <3

Felicia; Mord på Bord! HAHA, gumman du är sjukt rolig. Öltälten i Gävle.. Fan va kul man kan ha med dig! Alla dampgarv i skolan.Du gör mig lycklig!

Paosan; Sötnosen, du är alltid så jädrans snäll! Hoppas att du inte sviker oss "minderåriga" nu för att du får gåpå krogen, hihi! Ähh vi fixar leg vettu ;) Du betyder otroligt mycket, med ditt snikna leende när du bluffar på poker.

Amanda; Gumman då, vad hände? Jag tror vi gled isär litegrann, men bara lite.. Vi som hade så kul i åre.. Skogis och grejjer. Och våran bok, HAHA! Hur kan man komma på att säga något sånt som jag sa (vill inte att alla ska veta våran hemlighet)

Elin ns; Jag vet inte hurmånga jag garvat med dig och kanske åt dig, Alltid lika glad blir man iaf när man kommer in på mc Donalds och ser ditt glada leeende i kassan. You go girl!

Vanessa; Träningsnarkomanen själv!!! Snart är jag på G, på måndag startar mitt nya liv, då måste du dra med migpå SATS... Ett måste!!! Love yaahh

Tiffany; Honey, vi har inte setts på ett tag.. Men när vi sågs hemma hos pao i förra helgen så blev jag superglad! Du görmig alltid så happy. Dina snarkningar, mihihi! Need you.

Elin ka; Våran egna lilla handbollsspelare, fan du måste ju få vara ledig någon dag. Fjärilslarv sången är oförglömlig, du måste skicka den till mig. (så jag kan garav åt våran sjuka humor)

Elin a; Min gamla barndomsvän, vad ska man säga? Jag älskar dig! Passel är på G!

Jasmine; Du vet att ajg älskar dig innerst inne <3 Förlåt!


Jag älskar er alla oerhört mycket, ni betyder för mig!
God natt! <33

Kommentarer
Jag heter Fliz

AAAAAAW, BABYBO!
ME LOVE YOU BIG TIME SÖTNOS!
U MAKE MY DAY

2008-01-17 @ 23:12:43
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se
Jag heter kissekatten

tessantessantessan. vad ska jag säga ? jag kan börja med att säga att jag går kvar på arlanda för dig. utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till. tack för att du har kommit in i mitt liv och tack för att du förgyller min vardag. jag älskar dig !

2008-01-18 @ 10:34:26
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter poopiee

tjuuu snyggging.. har hatat dig också ;) mihi..
men snart kommer vi tror jag... fast jag är bajsasur på andreas just nu! ...

2008-01-18 @ 16:38:06
Jag heter clara den rara (;

söötnos, du är för söt! vi MÅSTE ses oftare, det är sant!
jag älskar dig

2008-01-20 @ 18:02:41
Jag heter Elinpelin

Jag är en liten fjärilslarv som legat och förpuppat mig, och nu så vill jag gärna, ut och pröva, mina vingar. 1,2,3,4fffyyyyra ny flyyyyyyyger jag nu flyyyyger jag flax flax flax flax flax.
Vad sägs som att ses i helgen och köra ett litet framträdande på våran egna låt?
Ha ha, fyfan vilket minne man har. Och ett jäkla minne för livet. Jag älskar dig babybo!

2008-01-23 @ 21:26:11
Jag heter Elinpelin

nej. inte babybo. det skrev juh felicia! huah. hahaha! :$
men du är min baby iallafall :D

2008-01-23 @ 21:27:18

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0