Torsdag...

Hejsan... Hmm det va länge sedan man började ett blogginlägg med ordet; Hejsan..
Ja iaf, går fuckade sig min blogg lite , jag kunde inte logga in och lägga upp en bild på mina naglar som jag "lovat" att göra. Så nu kommer den bilden iaf.
image56

Matte prov hade vi idag också... Geometri, fan va tråkigt. Och jag grädden på moset var att det gick åt skogen...
Jaja iaf kom hem och fick ett städryck. Har städat ända tills nu. Ganska motivernade eftersom jag mår så mycket mycket bättre när det är rent och fint runt omkring mig. Sån är jag.

Nej nu ska jag nog kika på en film... Det är jag fan värd. Sen ska jag plugga lite.
PUUUSSSS!

(See yah, I know you wanna be... me!)

Kommentarer
Jag heter kissekatten

du är ju sååå duktig ;D

mihi, fredag imorgon ! helghelg å efterlängtade helg !

2008-01-10 @ 18:42:15
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se
Jag heter Angelica

vilka feina naglar ! :)

2008-01-11 @ 18:52:14
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0