Tisdag, Ugly Betty & livet enligt Gynning

Åhhh, jag vil verkligen skriva något vettigt men vad fan kan man komma på att skriva. Aja fårväl blir att ajg skriver om vad jag gör och vad som händer tonight..
Just nu sitter jag och skriver i bloggen och kollar på Ugly Betty boxen (säsong 1) Pontusligger typ och sover bredvid mig i soffan, SWEET!
Ikväll blir det TV kväll. Ska kolla på Ugly Betty som viss ikväll, jag har lidit under julen då de hade uppehåll.. Det börjar kl.20.00-21.00. Sen börjar Livet enligt Gynning kl. 21.00. Mysig hemmakväll så här på en tisdag. Ska också försöka hinna se Tratten&Finkel.. Det är typ den roligaste filmen jag någonsin sett. 

Ja det var det "roliga" för idag!
PUUSSSSS PUUSSSSS!
 

Tänkte att jag kunde lägga upp några bilder från Paosans 18års middag i fredags.



Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0