Spårade totalt...

Oj då, kanske inte va den mest nyktra på nyårsafton. Hela kvällen blev helt spårad... Fan också, jag som verkligen inte ville bli så jätte full. Men det slutade med att jag tog mighem och la mig och sov. Och nu har jag typ sovit i miljader timmar nej men vänta jag måste tänka... 18 timmar sen gick jag upp och duschade sen sov jag ytterligare 9 timmar till. Så sliten som jag va igår, fan asså... 
Nej men jag har beslutat att jag ska sluta dricka nu, och joo jag är allvarlig för så dåligt jag mådde. Det va fan inte värt det.
Menmen, efter att jag nu har vaknat upp ur mitt ide ska jag gå ut med hundarna och ätligen få lite frisk luft.

CIAOOOOO! 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0