Söndag, och ångest..

Just nu sitter jag på mammas jobb på SATS i upplands väsby. Har precis vart ute och gått en promenad här i väsbys skogar, gick nästan vilse. 
Var inne på resedagboken nyss också, såg att både Sophie och Kim hade lagt in bilder. Dom ser ut att ha det riktigt nice där nere. Jag är "inte alls" avundsjuk... 
Imorn drar skolan igång och en nya vecka väntar. På tisdag ska historia arbetet vara klart, och jag som inte ens har börjat. 
Nej jag får bara mer och mer ångest nu när jag sitter här och skriver, men jag är lika glad för det. Orkar egentligen inte bry mig. Måste ju göra det bästa av situationen. Ska nog röra mig mot solariet nu. 
PUUUSSSSS! 

Kommentarer
Jag heter Fliz

Jag längtar verkligen tills min fina bloggreklams-film dyker upp i en liten ruta här i bloggen (A)

2008-01-13 @ 23:07:28
Titta in på min blogg http://www.fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0