Smärtan av vinden som blåser..

Smärtan av vinden som blåser...?
Fråga mig inte var jag fick den rubriken ifrån. Eller jo fråga gärna för jag kan svara på den.
Jag fick den från mitt vardagliga, ungdomliga liv jag lever. Allt som händer får mig att inspireras av alla möjliga beslut som måste fattas. Alla dom lätta sakerna man måste göra som man förstorar med det bästa förstoringsglas som finns. Bara för att allt ska värka vara så mycket svårare än vad det är.
Och varför gör man så..? Jo, för att om de saker man måste göra i livet är svårt att genomföra och sen att man klarar det betyder ju att man i sjävla verket värkar mycket bättre än vad man egentligen är.   
Och sjävla smärtan när man knske inte klarar av saken man måste klara, smärtan som kommer när man tänker tillbaka och kommer ihåg att man förstorat upp denna sak som verkar så svår. Då märker man egentligen hur dålig man är som inte klarat av den där lätta saken som man var tvungen att klara av. Den smärtan som aldrig går över, lika mycket aldrig som att aldrig stavas aldrig med två L. Svammel,svammel....?
Jaa, och jag fortsätter. Och smärtan av vinden som man känner när man inte klarar av något, den kyliga vinden och den vinden som ingen vet hur den känns.
Alla tar bara för givet att man bara försöker igen om man inte har klarat av det man måste klara av. Men nej..! Det känns inte lika för alla. Alla är olika. Alla är inte som någon annan. Jag är inte som någon annan, jag ÄR ingen annan...! Jag är mig själv och ingen annan.. Det finns bara en Therese Sundström somär exakt som jag är och den är jag, mig själv, me my self and I!! Kan någon förstå vad jag menar. Kan någon försöka förstå vad det är jajg menar. Eller försöker alla där ute vara som någon annan och inte försöka vara sig själv och våga förstå vad ajg menar. Om alla skulle vara sig själva skulle det tex inte finnas något speciellt "mode". För då skulle alla klä sig som dom ville. Eller alla skulle klippa sig som dom ville. Och bara för att någon kändis rakar av sig håret behöver inte alla världens ungdomar gör lika dant.
Okej jag säger inte att alla gör såhär, men många är "beroende" av kändisar. Varför..?!

Okej inlägget började med att jag skulle förklara rubriken.. Och slutade med ett hetsigt anfall mot folk som är beroende av Brittan "Fittan" Spears..
Kanske ska sluta här, hoppas inte allt för många orkar läsahela det här inlägget..
Jag fastnar i min egen skrivvärld...
SLUT!

Kommentarer
Jag heter rebecca

HAHAHA

2008-01-14 @ 20:26:18
Jag heter clara den RARA

haha, älskling :) du får mig att le, men en sak ska du veta! du klarat ALLT! (: LOVIE!

2008-01-16 @ 17:31:40

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0