Psykologer...?

Jag vill verkligen skriva om en viktig sak.
Att gå till en psykolog tycker jag är bortkastad tid, visst det kanske hjälper en del med vissa saker. Men gud va mycket bullshit dom snackar. Jag blir så jävla arg och framförallt jävligt förbannad på att de försstorar saker och ting och framförallt att dom ska leka så jävla förstående. Att dom verkligen tror att de känner en bara för att man har träffats ganske en eller två gånger i veckan och berättat om sina problem.
Jag har gått hos en psykolog pga att jag har haft svimningsanfall. Och pskologen ringde mig en dag och frågade hur jag mådde, och jag svarade att jag mådde bra och det gjorde jag verkligen också. Typ tre sekunder senare så ringer hon till mamma och säger att vi måste boka en tid för att jag mådde så dåligt... okej? Vafan fattade hon inte vad jag sa eller?
Jag blir bara så jävla trött.. Vafan ska man göra för att de ska förstå?

ciaoooo!

Kommentarer
Jag heter Angelica

Prova gå hos en annan, alla är inte lika dumma i huvudet :) .. tog mig en väldigt lång tid innan jag hittade den som passade mig!

, hejar på dig!

2008-01-09 @ 17:48:38
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0