Novell-jävel...

Åhhh, jag bli så jävla trött. Imorrn börjar skolan och på tisdag ska min svenska novell vara klar. Jag sparar alltid allting tills sista dagen. Fan fan fan... Och jag och min otroliga brist på fantasi gör ju inte saken bättre... Ähh jag kanske tar pappas alternativ och skriver om masken max, NOOOT! Åhh hur kan man äns komma på den idén?!
Nää jag går ner och tar mig något och äta och sen fortsätter jag helt enkelt imorn med nya friska tag.
 
Seeee yaaaaah!
P U U U S S S S S S

Brist på roligare saker så kan man ju alltid kolla hur man säger tex novell på....
ryska  -  рассказ
turkiskt - öykü, hikâye
nordkurdiskt - çîrok
arabiska - رواية
albanska - novelë

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0