Minnen!

HAHA, jag måste få skratta lite åt en bild som jag lägger upp här nertill. Vill minnas denna skolavslutningsnatt som en galen men ändå helt konstig natt. Jag har aldrig fattar vem "slow" har varit men så denna kväll/natt så möter jag Jimmy från joseinfaskolans tider och hanpresenteras som SLOW! Utav alla människor så är han SLOW! Ändålite roligt... Och jag som var helt nykter denna kväll pga att jag inte ville vara bakis på planet til thailand dagen efter. Jag drack inte en ända droppe, STOLT! Och Jasmine som jag tog hand om men trots det så var jag "borta" några minuter och hon spydde ner det "antika golvet". HAHAHA!

TA MIG TILL SOMMAREN SNÄLLA!

image55

Kommentarer
Jag heter Anonym

HAHAHA

2008-01-07 @ 19:50:01
Jag heter V som i Vanessa

haha, vi vet ju alla vad som hände senare den natten/morgonen ;)

2008-01-07 @ 22:00:02
Jag heter bloggägaren

hahaha, men det talar vi tyst om...(A)

2008-01-08 @ 11:05:57

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0