Lite om skidresan till romme!

Jag kan bara dra slutsatsen att det bar galet kul men blåste lite för mycket. Jag hade inte åkt skidor på två år så jag var galet taggad men lite orolig för första åket, som förövrigt gick väldigt bra (a) Jag vet inte vad jag ska skriva mer jag kanske inte behöver säga något mer än att bilderna fårtala för sig själva...


Pao&Ebba myser på bussresan upp!
Flizan&Tiffany myser på bussresan upp!
Ebbas macka hade en tunga?
Lite utsikt över bussens människor!
Katja älskling!
ÄlsklingsPontus sover där borta?!
Trots att kl var typ sju är fingret alltid taggat!
Flizan i backen!
Hanna chillpill in the backe!
Jo då man gillar ju att fota sig själv... NOOT!
Laleh&Flizan i SEXstolsliften!
Pontus&Anreas&Laleh...!
Pao chillpill in the backe!
Hanna!
Ebba&jag vi är goda vänner... eller något sånt!
Ebba&jag&Flizan
Ingen ville åka med Ebba! eller?
Jag&Tiffany
Tiffany&Katja
Katja&jag mys på buussresan hem!
Hanna&Ebba&Pao mys på bussresan hem!
Pao sådär lite på hörnet och Ebba!

Kommentarer
Jag heter Angelica

diddyfittan var trött, haha! :)

2008-01-26 @ 16:47:56
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se
Jag heter F

GALET!

2008-01-26 @ 19:48:48
Titta in på min blogg http://Fliiz.blogg.se

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0